دوره كارگاه مكانيك – جلسه 0- مقدمه و معرفی دوره كارگاه مكانيك

مقدمه

با عرض سلام خدمت همه دوستان عزیز. به لطف خدا دوره كارگاه مكانيك هم راه اندازی شد و سلسله جلسات اون در سایت قرار گرفت. در این بخش میخوایم دوره و نحوه استفاده از اون رو به طور خلاصه معرفی کنیم.

كارگاه مكانيك

هدف از دوره كارگاه مكانيك

با توجه به اينكه اين وب سايت يك وب سايت رباتيكي مي باشد نياز به كارگاه مكانيك كاملا محسوس بود و بر آن شديم تا دوره تحت عنوان دوره كارگاه مكانيك را شروع كنيم هدف از اين دوره آشنايي با دستگاه ها وابزارهايي است كه معمولا در يك كارگاه رباتيك با آن سروكار داريم و حتي الامكان سعي مي شود از مطالبي كه ارتباط كمتري با رباتيك دارند خودداري شود. ما در اين سلسله جلسات به صورت كاملا تصويري تمامي ابزارها و تجهيزات رباتيكي را شرح مي دهيم و نحوه كار با هركدام را بيان مي كنيم.

وظيفه ما در قبال شما چيست؟

وظیفه ما این است که مطالب رو تا حد ممکن ساده و قابل فهم بیان کنیم. جاهایی رو که کامل متوجه نمیشید به ما اطلاع بدید تا ما در اولین فرصت به شما پاسخ بدیم.

وظيفه شما در قبال ما چيست؟

اول این که سعی کنید گام به گام همراه با این دوره پیش برید.قطعات مورد نظر را تهيه كنيد و اگه جایی فک میکنید مطلبی ناقص گفته شده و یا بهتر میتونست گفته بشه از طریق بخش نظرات به ما انتقال بدید تا ما اون موضوع رو بهبود ببخشیم. 
ضمن این که اگه میبینید این دوره براتون مفید هست اون رو به دوستانتون معرفی کنید.

ربات آسيمو

مهارت هاى كه كسب مي كنيم.

كار با اين دوره باعث مي شود كه شما به راحتي و بدون كمك كسي در خانه خودتان تمامي تجهيزات را بخريد و با آنها كار كنيد زير اين دوره بي نهايت ساده و به صورت تصويري بيان شده است و تمامي سوالات شما در كمترين زمان پاسخ داده مي شود.

منابع

منابعي كه در اين دوره استفاده مي شود بيشتر داده هاي اطلاعاتي خودمان و تجاربي است كه در محيطهاي صنعتي بدست آورده ايم و در جاهايي هم از منابع اينترنتي استفاده مي شود.

برای دریافت آخرین مطالب سایت  و همچنین مطالب منحصر به فرد دیگر که در سایت منتشر نمی شوند میتوانید در کانال تلگرام ما عضو شوید و یا در اینستاگرام ما را فالوو کنید:

اشتراک گذاری:
مطالب زیر را حتما بخوانید

4 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • با سلام اگر یک پیش نمایش از مطالبتون میذاشتید عالی می شد در هر صورت ممنون از زحمات شما.

    • سلام و احترام
      بسیاری از مطالب از این سایت رایگان می باشد و کاربران عزیز می توانند کیفیت مطالب را مشاهده کنند. جلسات کارگاه مکانیک نیز در دسترس می باشد. لطفا اگر جلسه ای در دسترس نیست بیان نمائید تا بررسی شود.
      پیشنهاد شما نیز بسیار مناسب می باشد و در دست بررسی قرار می گیرد.
      با تشکر از شما دوست عزیز

دیدگاهتان را بنویسید