مجتمع فنی تهران و بقیه…- معرفی مکان هایی برای کلاس آموزشی رباتیک

مقدمه

سلام دوستان. امیدوارم که حالتون خوب باشه. دوستانی پیام داده بودن که میخوایم کلاس شرکت کنیم و کجاها بریم بهتره. اگه جایی رو میشناسید معرفی کنید. در این آموزش میخوایم جاهایی که معتبر هست و میشناسیم رو به دوستان معرفی کنیم تا بتونن در این کلاس ها حضور پیدا کنن و ایشالا که مورد استفاده شون واقع بشه. مثل همیشه بدون هیچ گونه اتلاف وقتی میریم سر اصل مطلب.

مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران رو که احتمالا همه شما هم میشناسید جزو مکانهای کاملا مورد اعتماد هست که اساتیدش هم در سطح فنی بالایی قرار دارند. این مجتمع کلاس های مختلفی از جمله Altium designer و ARM و AVR و FPGA برگزار میکنه. همچنین این مجتمع برگزار کننده کلاس های آموزشی رباتیک در سطوح مختلف هست. البته همونطور که اطلاع دارید مجتمع فنی تهران شعبه های مختلفی داره و شعبه های مختلف اون کلاس های مختلفی رو برگزار میکنن.

نقل یک تجربه:
یکی از دوستان خیلی عزیز من که البته انصافا هم با سواد بود چند سال در کلاس های مجتمع فنی تهران شرکت کرد و از اساتید اونجا تعریف میکرد. اساتیدی مثل مهندس نجفی که دوستم میگفت خیلی خوب حق مطلب رو ادا میکنه.  

لینک های زیر شعبه های مختلف مجتمع نفی تهران هستند. قبل از این کلاسی رو برید حتما یه چک کنید ببینید کلاس مورد نظر شما رو کدوم شعبه داره:

سایت اصلی مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی شعبه ابن سینا

مجتمع فنی واحد حافظ

مجتمع فنی نمایندگی استان البرز

مجتمع فنی واحد میرداماد

مجتمع فنی نمایندگی ونک

مجتمع فنی نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی نمایندگی سید خندان

 

نوین تراشه البرز

 نوین تراشه البرز برگزار کننده کلاس های کاملا تخصصی هست. از آموزش FPGA ، میکروکنترلر های AVR و ARM گرفته تا  کلاس های پردازش تصویر و فیبرمدارچاپی رو این آموزشگاه برگزار میکنه. اگه دوست دارید با رازبری پای هم آشنا بشید میتونید از این مرکز آموزش استفاده کنید. در ضمن اگه هم تازه کار هستید و میخواید برنامه نویسی رو یادبگیرید این مکان احتمالا جای مناسبی برای شروع هست. از زیر میتونید وارد سایت این شرکت بشید و در دوره های آموزشی اون ثبت نام کنید:

وبسایت نوین تراشه البرز

 

کنترونیک

این شرکت بیشتر برای سیستم های کنترلی آموزش برگزار میکنه و زمینه اصلیش هم PLC ها هست. اگر به این سیستم ها هم علاقه دارید میتونید از کلاس های آموزشی این شرکت استفاده کنید. لینک زیر هم وبسایت این شرکت هست:

سایت کنترونیک

خوب دوستان. این مطلب هم تموم شد. امیدوارم مفید باشه براتون. البته این کلاس ها برای شهر تهران هست فقط. مثل همیشه میتونید ما رو در تلگرام و یا اینستاگرام دنبال کنید:

 

 

 

اشتراک گذاری:
مطالب زیر را حتما بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید