ویدیویی از رقص ربات های NAO – { برگرفته از وبسایت TED }

ویدیو

[jwplayer player=”1″ mediaid=”16081″]

مشخصات

نام: رقص ربات های NAO

 

دسته بندی: مطالب ویژه

 

مدت زمان: حدود 3 دقیقه

 

زیرنویس : نیاز ندارد

 

 لینک دانلود: دانلود

 

حجم ویدیو: حدود 20 مگابایت

ویدیو

ویدیویی که در بالا مشاهده کردید یکی دیگر از سری ویدیوهای وبسایت TED بود. در این ویدیو تعدادی از ربات های NAO با همکاری هم حرکات هماهنگی را انجام دادند. موضوعی که در این جا مطرح می شود بحث ارتباط بین ربات ها است که بحث به نسبت پیشرفته ای است که امروزه سعی دارند از آن ها استفاده کنند. قطعا همکاری ربات ها در همه جا میتواند به اتفاق خوبی منجر شود. البته این ویدیو بیشتر جنبه نمایشی داشت ولی در سایر ربات ها ( مثل کوادکوپتر ها) این همکاری قطعا نتایج تحسین برانگیز تری دارد. یکی از نکات دیگری که شایسته است به آن توجه کنیم بحث تعامل انسان و ربات می باشد که آن هم فواید و مزایای خاص خود را دارد که در این ویدیو قرار داده نشده است ولی سعی داریم حتما در آینده یک ویدیو در این موضوع نیز قرار دهیم .

ما در بخش مطالب ویژه سعی داریم ویدیو ها و کاربرد هایی از ربات ها را با یک دیگر به اشتراک بگذاریم. ما قبل چندین مورد از ربات های پیشرفته دنیا را بررسی کرده ایم که شاید برای شما هم جالب باشد ویدیوهای آن ها را ببینید. از لینک زیر میتوانید به این ویدیوها دسترسی پیدا کنید: 

مثل همیشه برای اطلاع از آموزش های جدید سایت و همچنین مطالبی که در سایت منتشر نمی شود ، میتوانید ما را در تلگرام و یا اینستاگرام دنبال کنید: 

 

اشتراک گذاری:
مطالب زیر را حتما بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید