آشنایی با شركت هاى سازنده كوادكوپتر در جهان

دوست عزیز برای دیدن ادامه این مطلب لازم است که ابتدا دوره را خریداری نمایید. لطفا دوره مربوطه را از گزینه های زیر انتخاب کنید :

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری:
مطالب زیر را حتما بخوانید

4 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • سلام، آیا محصولی (اعم از خود ربت پرنده، نرم افزارهای مرتبط و …) رو می شناسید که در یک حالت کلی امکان طراحی و پرواز پرنده در یک مسیر سه بعدی رو ارائه بده؟ اگر لطف کنید یه سرنخ به من بدید 🙂

    • با سلام
      در مورد طراحی یک ربات و به طور کلی هر گونه رباتی می توانید از نرم افزارهای Catia و Solidworks استفاده کنید و پس از طراحی و مونتاژ آن را در محیط های داینامیک با تعریف اتصالات و قیدها و مفاصل و …آن را به حرکت در آورید.
      موفق باشید

  • سلام و خسته نباشید.
    سوالی داشتم اینکه چگونه می توان رباتAR.Drone را از طریق کامپیوتر کنترل کرد؟
    اطلاع دارم از طریق نرم افزار رآس موجود در لینوکس این عمل میشه و لی روند دستورالعمل آن را نمی دانم اگر راهنمایی بفرمایید خیلی ممنونم…

    • با سلام و احترام
      در صورتی که ربات را روشن کنید و کامپیوتر هم روشن باشد و نرم افزار را اجرا کنید هر وایفای که در نواحی اطراف باشد در نرم افزار نشان داده می شود و شما موردی که مربوط به AR Drone می باشد را انتخاب کنید. دقت کنید که این پرنده قابلیت ارتباط با ویندوز را هم دارا می باشد و اجباری در استفاده از سیستم عامل لینوکس نیست و دسترسی به تمامی امکانات از طریق این نرم افزار را دارا می باشید. در صورتی که در هنگام راه اندازی با مشکل مواجه شدید بیان نمایید تا راهنمایی شود.
      https://www.parrot.com/
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید