فیلم فارسی آموزش کامل و جامع ساخت arduino

ویدیو

[jwplayer player=”1″ mediaid=”12052″]

مشخصات

نام: ساخت آردوینو

دسته بندی: مطالب ویژه

مدت زمان: حدود 26 دقیقه

زیرنویس:  نیاز ندارد

 لینک دانلود: دانلود

حجم دانلود : 75 مگابایت

توضیحات تکمیلی

با سلام خدمت همه شما دوستان. ویدیویی که در بالا مشاهده کردید ، ویدیویی مربوط به ساخت برد آردوینو هست که به زبان فارسی و توسط آقای مجتبی بلالی تهیه شده. این ویدیو از کانال یوتوب ایشان برداشته شده و برای دوستانی که به هر دلیل به یوتوب دسترسی ندارند در اینجا قرار دادیم. از لینک زیر میتونید کانال ایشان را در یوتوب دنبال کنید:

در لینک هم میتونید فایل های مورد نیاز که در ویدیو به اون ها اشاره شد رو دانلود کنید:

همونطور که میدونید ، بردهای آردوینو از بردهای هست که این روزا طرفداران بی شماری رو در سطح دنیا پیدا کرده و افراد زیادی هستند که کار کردن با اون رو دارند آموزش میبینید. چندین علت مختلف هم برای این موضوع وجود داره که از جمله اون ها میتونیم به اوپن سورس بودن ، راحتی کار ، عدم نیاز به پروگرمر و … اشاره کنیم. ما در این وبسایت یک دوره آموزشی آردوینو رو هم به صورت رایگان قرار دادیم که شاید دوست داشته باشید اون دوره رو ببینید. لینک این دوره در زیر آورده شده است : 

اگه شما هم ویدیویی می شناسید که به نظرتون مفید و کاربردی هست و میتونه در سایت قرار بگیره ، میتونید به ما اطلاع بدید و ما هم پس از بررسی های لازم ، ویدیوی مورد نظر رو همراه با توضیحات تکمیلی در سایت قرار میدیم.

خوب دوستان. امیدوارم که از دیدن این ویدیو استفاده کافی رو برده باشید. مثل همیشه برای اطلاع از آموزش های جدید وبسایت و همچنین مطالبی که در وبسایت منتشر نمی شوند ، میتونید ما رو در تلگرام و یا اینستاگرام دنبال کنید :

اشتراک گذاری:
مطالب زیر را حتما بخوانید

20 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • با سلام
    در مورد پوش باتم باید بگم زمانی که نوار سبز رنگ پایین سمت چپ به اخر رسید باید فشرده بشه تا میکرو ریست بشه و از بوت لودر که مسئول برنامه ریزی میکرو هست برنامه اجر بشه در ویدیو دلیل اینکه دفعه ی اول پروگرام انجام نگرفت همین بود
    در ضمن دوستان میتونن با قرار دادن یه خازن 104 بین پایه ی ریست و DTR ماژول ها واسط اینکار رو به صورت اتوماتیک انجام بدن

  • سلام خدمت برادر بزرگوار و عرض خسته نباشید
    واقعیتش من دو تا اردوینو uno تا الان بدون اینکه دستکاری کنم بوتلودرشون از بین رفته و الان دوتا اردوینو تو دستمه بدون کار کرد میشه راهنمای کنین تا من بوت لودر بدون اردوینو روی دوتاشم بریزم و البته چیکار کنم که خراب نشه بوتلودرشون من برای دستگاه cnc دارم استفاده میکنم تشکر از لطفتون

  • من اگه بخوام بوت لودر رو دوباره روی میکروی اصلی بریزم باید چکار کنم؟لطفا منو راهنمایی کنید

    • با سلام. همانطور که در کامنت قبل گفته شد ، اگر بر روی میکروکنترلر اصلی تغییراتی را اعمال کرده اید ( مثلا فیوزبیت ها را تغییر داده اید) باید تغییرات را خنثی کنیدو به حالت اولیه برگردانید. اما اگر تغییراتی اعمال نشده ، نیازی به هیچ تغییری نیست و میتوانید بدون مشکل بوت لودر آردوینو را روی میکروکنترلر خود بریزید.
      موفق باشید.

  • سلام.من قبلا چندبار کلا میکروی اصلی رو لز برد جدا میکنم و میکروی دونم رو بجاش میزارم ولی باز هم خطا میده.من توی بعضی سایت ها خوندم که باید فیوزبیت هارو تغییر بدیم ولی دقیق نمیدونم چطور؟

    • با سلام خدمت شما.
      با توجه به آموزش موجود در سایت نیازی به تغییر فیوز بیت ها نیست. اما اگر میکرو را دست کاری کرده باشید. در این صورت نیاز است که تنظیمات به حالت اولیه برگردند. اما برای میکروهایی که تازه از بازار میخرید نیازی به تغییرات نمی باشد.
      موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید