معرفی و شناخت پهپاد جدید دارپا با نام ARES

تجربه نظامی ایالات متحده نشان داده است که زمین های ناهموار و تهدیدات مانند کمین و مواد منفجره دست ساز حمل و نقل زمینی به خط مقدم را به یک چالش خطرناک تبدیل کرده است از این رو دارپا در نظر دارد پهپادی با قابلیتی بیشتر از هلی‌کوپتر بسازد که این پهپاد تقریبا شبیه به فیلم تخیلی ترانسفورماتور است که توسط شرکت پیمانکاری لاکهید مارتین و  شرکت هواپیمایی اسینگتون با قراردادی به ارزش 77میلیون دلار قرار است این پروژه انجام شود که قرار است وزن 3000 پوند را تحمل کند.

ares2

موتورهای پهپاد قرار است شرکت هانی‌ول به اسم HTS900 با قدرت 989 اسب بخار تولید کند Ashish Bagai مدیر برنامه دارپا اعلام کرده است که این پهپاد قرار است با سرعت 170 گره یا 195 مایل‌بر‌ساعت تا ارتفاع 20000 پا و شعاع ماموریت 175 مایل پرواز کند در زیر هم ویدیویی از این پهپاد می‌توانید مشاهده کنید.

 امیدواریم که از دیدن این ویدیو هم لذت کافی رو برده باشید. اگه شما هم ویدیویی میشناسید که به نظرتون جالب میاد، اون رو به ما معرفی کنید تا ما رو اون رو در سایت قرار بدیم. مثل همیشه اگه میخواید از آخرین مطالب ما با خبر بشید میتونید ما رو در تلگرام و یا اینستاگرام دنبال کنید:

اشتراک گذاری:
مطالب زیر را حتما بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید