مدهای فلايت كنترل APM {جلسه بيست و هفتم}

دوست عزیز برای دیدن ادامه این مطلب لازم است که ابتدا دوره را خریداری نمایید. لطفا دوره مربوطه را از گزینه های زیر انتخاب کنید :

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری:
مطالب زیر را حتما بخوانید

100 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • با سلام وعرض ادب
    من دوتا سوال دارم که ممنون میشم اگر پاسخ بدید:
    1)بزرگوار من خواستم ببینم که میشه با فلایت کنترلر apm ماموریتی به ربات بدم که در ابتدا نقطه خونه رو مشخص کنم براش بعد ببرمش ودر یک نقطه دیگه مثلا بالای یک تپه بزارمش (با دست ونه با پرواز ربات)وخودم ازش فاصله بگیرم.(روی زمین چند دقیقه ای استند بای باشه.)
    بعد از حدود نیم ساعت میتونه خودش برگرده به خونه؟
    2)یا اینکه میشه به این فلایت کنترلر ماژول فاصله سنج نصب کرد؟منظورم اینه که اگر سقوط کرد بتونه برگرده

    • سلام و احترام
      جواب سوالها به صورت زیر است:
      1- اول اینکه شما هر نقطه ای را به عنوان نقطه شروع ماموریت تعریف کرده باشید ربات به سمت همان نقطه حرکت می کند و در موقعیتی که شما تعریف نموده اید قرار خواهد گرفت و مشکلی از این بابت به وجود نمی آید.
      2- هنگامی که از یک GPS در کنار فلایت کنترل استفاده می کنید تمامی فاصله ها به صورت دقیق است و در حافظه پرنده موجود است و به هر نقطه ای بخواهید می تواند برگردد. اگر نقطه شروع پرواز برایش تعریف شده باشد به صورت اتوماتیک به خانه برمیگردد. البته اگر سقوط کند ممکن است آسیب ببیند و نتواند به خانه بازگردد.

  • سلا ایا پرواز کواد کوپتر سایما ایکس 8 پرو جرم نیست نباید باشد چون دارای پرواز کمتر از 10 دقیقه می باشد

    • سلام. خير. به دليل اينكه محدوده پروازى كمى دارد و اينكه پرواز را در محيط هاى باز و مناسب و به دور از مناطق مسكوني انجام دهيد تا با مشكل مواجه نشويد.

  • سلا چگونه باید فرسنده تصویر را به فلایت کنترل وصل نمود تا بتوان ان را با استفاده از کانال های کنترل بالا و پایین کرد و بتوان ضبط را شروع کرد و ان را متوقف کرد ضمنا این اموزی در لیست اموزش ها نیست اگر هست لطفا لینک را بفرستید

  • سلان مجدد والا اقای قاسمی می خواستم هزینه کمتری خرج کنم ولی واقعا تا الان 1700000 تومان وسایلش شده من موتور 45000 خریدم اسپید 40000 تومانی ضمنا می خواهم به کواد کوپتر جی پی اس نصب کنم به خاطر همین که ماژول apm همراه با gps neo 6m با هم و ماژول تغذیه فلایت کنترل شد 565000 تومان خیلی گرانه تازه فریم هم نگرفتم دوربین هم قیمتش 70000 تومان بود سعی کردم ارزان ترین چیز ها رو بگیرم ولی تا الان گرانترین شده خود باتری هم 3600 هم گرفتم تا برای پرواز حداکثر 20 دقیقه بگیرم تازه فریم هم نگرفتم خود فرستنده و گیرنده هم 260000 تومان می باشد جمعا شد 1750000 تومان رادیو کنترل 5 کانال که فقط 4 کانالش به دردم میخوره ولی مد هاش برای gps برایم مهمه تازه دوربین هم گرفتم قیمت رادیو کنترل هم 185000 تومان می باشد ایا راهی هست که خیلی از این ارزان تر ولی دارای جی پی اس و دوربین باشد چون تو بازار با دوربین و بدون جی پی اس می شود 100000 حداکثر لطفا کمک کنید ولی واقعا از بازار بگیریم به صرفه تره و تمیز تر ولی ن دوست دارم یک کواد دستی درست کنم لطفا راهی در پیش روی من بگذارید باتشکر

    • با سلام و احترام
      با توجه به افزايش شديد قيمت ها در حال حاضر امكان خريد ارزان تر وجود ندارد. لازم به ذكر است كه خريد قطعات مناسب از اولويت هاى ساخت مى باشد زيرا در مراحل بعدى هر زمان كه كواد نياز به ارتقا داشته باشد به مشكل بر ميخوريد. خريد يك راديوكنترل خوب نيز قطعا يكى از پارامترهاى مهم محسوب مى باشد. البته اگر قصد داريد در حد و اندازه يك پروژه ساده دانشگاهى كار كنيد يا اينكه يك كواد ساده براى مقاصد تفريحى بسازيد مى توانيد از قطعات ارزان تر استفاده كنيد ولى بحرحال همان لو آپشن باقى مى ماند.
      موفق باشيد

دیدگاهتان را بنویسید