زمان پرواز کوادکوپتر چقدر است؟

دوست عزیز برای دیدن ادامه این مطلب لازم است که ابتدا دوره را خریداری نمایید. لطفا دوره مربوطه را از گزینه های زیر انتخاب کنید :

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری:
مطالب زیر را حتما بخوانید

6 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • سلام یه کوپتر غیر حرفه ای دارم ۵ دقیقه که استفاده میکنم شارژش تمام میشه و چشمک میزنه طبیعیه یا نه

  • سلام، بهتر نیست در کنار مولتی روتور ها به روباتهای پرنده با فن های کانال دار هم پرداخته بشه، اونها فقط به دو ملخ نیاز دارند و کنترل دو محور roll وpitch توسط پره های کانال و بوسیله دو عدد سروو موتور که پرههای کانال بالا و پایین رو در جهت عکس هم جهت ایجاد گشتاور کنترل کننده، به حرکت در می آورند… از نظر ایمنی و همچنین حرکت در شرایط سخت بسیار خوب عمل میکنند… البته بنده روی طراحی یک روبات پرنده کار میکنم که کنترل دو محور roll و pitch به دو عدد چرخ عکس العملی سپردم و این موجب میشه که با ایجاد یک طرح کروی خوب و ایجاد دو کانال مخفی ورودی و خروجی هوا تمام قطعات الکترونیکی و مکانیکی رو از دید مخفی کرد…که قطعا صدمه پذیری روبات رو به میزان زیادی کاهش میدهد. موفق و پیروز باشید… با سپاس فراوان… فرشاد طافی

    • با سلام خدمت شما دوست عزيز
      قبل از هرچيز از اطلاعات جنابعالي سپاسگذاريم. در مورد داكت فن ها و قابليت هاي آنها نياز به مباحثي جداگانه است و بسيار هم مفيد مي باشد. در صورتي امكان عكس هايي از مطالبي كه بيان نموديد ارسال كنيد تا بقيه دوستانمان هم از اين مطالب علمي بهره بگيرند. در صورتي كه مطالبي در اين زمينه داريد براي ما ارسال كنيد تا به صورت جداگانه به نام خودتان بارگذاري شود.
      با نهايت سپاس

      • سلام، در این زمینه اطلاعات زیادی وجود دارد ولی انشاءالله درصورت تکمیل شدن روبات و با صلاحدید دوستانم آموزش کامل ساخت یک روبات پرنده با کنترل کننده عکس العملی رو به صورت رایگان در اختیار دوستان عزیز قرار میدهم البته موضوع تحقیق اصلی بنده در مورد پیشرانشهای الکتروهیدرو دینامیک هست که الحمدلله دراین زمینه با محاسبات نسبتا پیچیده الکترومغناطیسی به طرز کار و اصول آن پی برده‌ام و بعضی از آزمایش های انجام شده صحت محاسبات رو نشون میدهد….در واقع این نوع پیشرانش طرز کارش شبیه هاور برد هندو میباشد که به جای مس کافیست یک پلاسمای با رسانایی بالا در هوا ایجاد کرد که در این صورت عمل شناوری و پرواز بی صدا و مخفی با سرعت مانور بالا به راحتی امکان پذیر خواهد بود…درواقع با محقق شدن این پروژه ما صاحب یک بشقاب پرنده واقعی خواهیم شد…انشاءالله.

        • با سلام خدمت جناب طافي عزيز
          مطمعنا اطلاعات ارايه شده به همه دوستان و همكاران كمك شاياني خواهد كرد و با كمك هم شاهد پيشرفت هاي فراواني در اين زمينه باشيم. منتظر اتمام پروژه شما هستيم. ان شاالله با خبرهاي خوب ما و بقيه دوستان را مورد لطف قرار دهيد.
          با آرزوي موفقيت.

دیدگاهتان را بنویسید