فلایت کنترلر پيكس هاوک {بخش اول}

دوست عزیز برای دیدن ادامه این مطلب لازم است که ابتدا دوره را خریداری نمایید. لطفا دوره مربوطه را از گزینه های زیر انتخاب کنید :

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری:
مطالب زیر را حتما بخوانید

6 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • سلام و عرض ادب
    اینکه فرمودید پیکس هاوک از لحاظ نرم افزاری اپن سورس است یعنی این امکان هم وجود دارد که کد کنترل، هدایت و ناوبری خودمونو روی پردازنده بریزیم، سنسورها توی این کد خوانده شوند و الگوریتم خودمون فرمان صادر کرده و پرنده را کنترل کند؟
    آیا امکان استفاده ار این دست اتوپایلوت ها در پرنده هایی با سرعت بالا وجود دارد و اینکه شما توی سرعت های بالا موردی مشاهده فرمودید؟
    ممنون از لطفتون

    • با سلام و احترام.
      امکان تغییر کد به صورت کامل وجود دارد ولی کدها پیشرفته هستند و شما نیاز دارید تا کدنویسی کاملا پیشرفته ای از C++ برای کنترل سیستم خود ارایه دهید.
      لطفا مشخصات سیستم کواکوپتر خود به همراه سرعت مدنظر خود را ارسال بفرمایید.
      با تشکر.

  • سلام اقای قاسمی. در مورد منبع باز بودن سوالی داشتم. خوب می دونیم منبع باز یعنی میشه به کدای نوشته شده اضافه کرد یا اونها رو تغییر داد. ایا اساسا چنین چیز در مورد کدهای نوشته شده برای پیکس هاک امکان پذیر هست؟ به عنوان مثال من می خواهم روی هگزاکوپترم شش سنسور سولار وصل کنم که شش تا از آنها زیر موتورها نصب شوند و با استفاده از کد دستوری or در صورتی فاصله در هر یک از آن ها کمتر از یک متر بود مثلا حرکت جانبی متوقف شود. در مرحله بعد سوال این است که سنسورهایی مثل مغناطیس سنج که با کدهای خاصل و البته با ادرس دهی خاصل راه اندازی می شوند قابلیت راه اندازی روی پیکس هاوک را دارند؟ در صورتی که جواب شما بله باشد مطمئنا بایستی امکان نوشتن کد و پروگرام کردن آن بر روی پیکس هاک وجود داشته باشد. برداشت من درست است؟
    با تشکر فراوان از زحمات شما

    • با سلام و احترام
      در مورد اپن سورس بودن پیکس هاوک اینکه این برد فقط از لحاظ نرم افزاری اپن سورس است و از لحاظ سخت افزاری اپن سورس نیست. بنابراین در مورد نرم افزار شما می توانید تمامی تغییرات خود را اعمال کنید ولی می بایست سخت افزار مناسب نیز فراهم کنید و هر نوع تغییری را نمی توانید بر روی آن اعمال کنید. نکات دیگری نیز در کامنت های بقیه دوستان نگاشته شد که از قسمت جلسات فلایت کنترل APM در دسترس می باشد.
      با آرزوی موفقیت برای شما

دیدگاهتان را بنویسید