آینده ربات های پرنده – سخنرانی Vijay Kumar در TED

ویدیو

[jwplayer player=”1″ mediaid=”12413″]

مشخصات

نام: آینده ربات های پرنده

 

دسته بندی: مطالب ویژه

 

مدت زمان: حدود 13 دقیقه

 

زیرنویس: دارد

 

 لینک دانلود: دانلود

 

تذکر: توضیحات تکمیلی خوانده شود.

توضیحات تکمیلی

 

با سلام خدمت همه شما دوستان. ما در بخش مطالب ویژه قرار شده ویدیوهای مختلف رو در سطح وب قرار بدیم. یک سری از این ویدیوها مربوط به وبسایت TED هست که ما قبلا هم چند نمونه از ویدیوهای ارزشمند در این زمینه قرار داده بودیم که پیشرفته ترین تکنولوژی ها را در زمینه رباتیک ( و به خصوص ربات های پرنده ) معرفی میکردند.

در این ویدیویی سخنرانی پروفسور Vijay Kumar مشاهده میکنید. ما قبلا یک سخنرانی دیگه هم از ایشون آوردیم که شاید براتون جالب باشه اون رو هم ببینید:

البته ما سخنرانی دیگه ای رو هم از پروفسور Rafaello D’Andrea هم آوردیم که ویدیوهای فوق العاده جالبی بودند و پیشنهاد میکنم اون دو ویدیو که به حق هم بسیار جذاب بودند ، از دست ندید :

ما در قسمت مطالب ویژه قصد داریم بهترین ویدیوهایی رباتیکی دنیا رو به اشتراک بذاریم. اگه شما هم ویدیویی رو میشناسید که به نظرتون جالب میاد و میشه در این قسمت معرفی کردم ، ممنون میشیم اگه اون رو به ما معرفی کنید تا ما هم اون ویدیو رو درسایت قرار بدیم.

مثل همیشه برای اطلاع از آخرین مطالب وبسایت میتوانید ما را در تلگرام و یا اینستاگرام دنبال کنید:

 

اشتراک گذاری:
مطالب زیر را حتما بخوانید

2 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • زمان انتشار اين ويديئو چه تاريخى است؟ يك عكس natural geographic  براى سال ٢٠٠٧ در ويديئو بود، اين تحقيقات براى چه سالى هست؟

    متشكرم

    • با سلام و درود. این ویدیو مربوط به آپریل سال 2015 می باشد. طبیعتا زمان انجام این تحقیقات هم احتمالا مربوط به 3 تا 6 سال گذشته ( و شاید حتی قبل تر) است. ( طبیعتا زمان انجام تحقیقات را نمیتوان دقیق گفت) از لینک زیر میتوانید اطلاعات تکمیلی مربوط به ویدیو را ببینید:
      لینک ویدیو
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید